[Verkaufe] Another Faema Faemina revised, all new seals, ready to use!

Diskutiere Another Faema Faemina revised, all new seals, ready to use! im Gewerbliche Angebote Forum im Bereich Ankauf, Verkauf, Tausch; Hallo Zusammen, I propose on sale another collectors famous espresso coffee machine Faema brand, Faemina model, built in late 50ies or early 60ies...

1. #1 davestd, 12.11.2017
    davestd

davestd Mitglied

Hallo Zusammen,
    I propose on sale another collectors famous espresso coffee machine Faema brand, Faemina model, built in late 50ies or early 60ies I guess.
    Machine has been professional revised: completely descaled, all new seals and gaskets, new electric wiring, deeply cleaned and tested. Both heaters are working on 220V (despite on front place there is written 160V)
    Portafilter comes with one cup and two cups filter.
    You can see on pictures beautiful original conditions of chroming and beautiful enamelled logo plate (not repainted).

Espresso machine is located in Verona, Italy; price requested, including registered and trackable shipping cost to Germany is 550,-€, please ask me for exact delivery fare to other countries. I will also be glad to receive the buyer at my home for a hand pick up and a espresso cup offered! ;)

Please contact me through a PN, Danke.

I will be glad to answer to your any further question, also via whatsapp.

Vielen dank,
    Davide Zambelli

ryk, langbein, nnamretsuM und 2 anderen gefällt das.
  2. #2 davestd, 29.11.2017
    davestd

davestd Mitglied

Nobody interested in it? I will consider also your best offer! :)

3. #3 davestd, 02.12.2017
    davestd

davestd Mitglied

Reserved!

4. #4 davestd, 18.12.2017
    davestd

davestd Mitglied

Verkauft! Vielen dank to you all for your interest!

Thema:

Another Faema Faemina revised, all new seals, ready to use!

Die Seite wird geladen...

Another Faema Faemina revised, all new seals, ready to use! - Ähnliche Themen

1. Kaldi New Wide , Erfahrung,Test,Alternative ?

Kaldi New Wide , Erfahrung,Test,Alternative ?: Hallo Kaffee-Netz-Community, ich bin am Überlegen ob ich mir den neuen Röster von Kaldi bestellen soll. Link zur Prdoukt: KALDI New WIDE Coffee...
  2. Gaggia New Classic Instandhaltung

Gaggia New Classic Instandhaltung: Hallo allerseits Im Laufe dieser Woche werde ich erstmals Kaffee mit einer Siebträgermaschine machen. Ich habe mir eine Gaggia New Classic und...
  3. [Erledigt] Faema Bakelit Rad in Braun - Urania, Marte, Mercurio

Faema Bakelit Rad in Braun - Urania, Marte, Mercurio: Hallo Forum, habe ein braunes Bakelit Dampfrad für eine Urania, Marte oder Mercurio über, da ich endlich eins mit Faema-Inlay auftreiben konnte...
  4. Bitte um Typenbezeichnung alte Faema Mühle

Bitte um Typenbezeichnung alte Faema Mühle: Hallo Forum Ich bekomme bald eine "alte" Faema Mühle - schätze vom Design her 80- er Jahre. Kann mir jemand sagen, welche Typenbezeichnung diese...
  5. [Verkaufe] Siebträger Walnussholz für Faema

Siebträger Walnussholz für Faema: Diese passen in alle Faema e61 Brühgruppen. Sie sind dem Original nachempfunden und haben den flachen Steg zwischen Griff und Kopf Der Griff ist...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden