Faema Faemina first series revised, all new seals, ready to use!

Diskutiere Faema Faemina first series revised, all new seals, ready to use! im Archiv Forum im Bereich Ankauf, Verkauf, Tausch; Hallo Zusammen, I propose on sale a little jewel collectors famous espresso coffee machine Faema brand, Faemina model, built in frst 50ies I...

Status des Themas:
Es sind keine weiteren Antworten möglich.
  1. #1 davestd, 05.02.2018
    davestd

davestd Mitglied

Hallo Zusammen,
    I propose on sale a little jewel collectors famous espresso coffee machine Faema brand, Faemina model, built in frst 50ies I guess.
    Factory serial number is very low, a very first series production!!

Please note details: metal tamper, non-knurled knob, original enamelled on/off and min/max signs, original power knobs and original red painting!!!

Machine has been professional revised: completely descaled, base polished, all new seals and gaskets, new electric wiring, deeply cleaned and tested. Both heaters are working on 220V
    Portafilter comes with one cup and two cups filters.
    You can see on pictures beautiful original conditions of chroming and beautiful enamelled logo plate (not repainted).

Espresso machine is located in Verona, Italy; price requested, including registered and trackable shipping cost to Germany is 890,-€, please ask me for exact delivery fare to other countries. I will also be glad to receive the buyer at my home for a hand pick up and a espresso cup offered! ;)

Please contact me through a PN, Danke.

I will be glad to answer to your any further question, also via whatsapp.

Vielen dank,
    Davide Zambelli

kafin und ORichter gefällt das.
  2. #2 davestd, 05.02.2018
    davestd

davestd Mitglied

Another picture, if you need more, please let me know, danke!

3. #3 davestd, 06.02.2018
    davestd

davestd Mitglied

Reserved!

4. #4 davestd, 15.02.2018
    davestd

davestd Mitglied

verkauft! thanks to you all for your interest.

Thema:

Faema Faemina first series revised, all new seals, ready to use!

Die Seite wird geladen...

Faema Faemina first series revised, all new seals, ready to use! - Ähnliche Themen

1. Faema compact: HILFE! Lacht euch tot! Ich habe eine Schraube übrig!

Faema compact: HILFE! Lacht euch tot! Ich habe eine Schraube übrig!: N Abend miteinander..., ihr lacht euch jetzt wahrscheinlich alle tot.. Aber ich habe tatsächlich eine Schraube übrig! Ich habe heute meine FAEMA...
  2. Faema e61 legend eingruppig - Wertbestimmung

Faema e61 legend eingruppig - Wertbestimmung: Liebes Forum, bitte beachten: Das ist kein Verkaufsangebot. Ich habe letztes Jahr eine Faema e61 legend eingruppig von einem Restaurateur...
  3. [Verkaufe] Mühle la cimbali conik (Faema MC99)

Mühle la cimbali conik (Faema MC99): zu verkaufen eine funktionierte unvollständige Mühlen für 70 € Starkstrom mit konischer Scheibe[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]...
  4. Faema President Fragen zur Oberfläche der Nirosta Bleche

Faema President Fragen zur Oberfläche der Nirosta Bleche: Hallo, ich wollte wissen ob jemand sagen kann , wie die Oberfläche einer Faema President bearbeitet war. Ist es Hochglanz poliert oder nur...
  5. Faema Urania `57 Fragen zur Brühgruppe

Faema Urania `57 Fragen zur Brühgruppe: Grüß Gott, seit ein paar Wochen steht eine 57er Urania bei mir. Sie hat die "hohen" Brühgruppen - soviel ist mir klar. Allerdings gibt es an der...
Status des Themas:
Es sind keine weiteren Antworten möglich.
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden