[Maschinen] Lelit Anna PL41LEM

Diskutiere Lelit Anna PL41LEM im Private Angebote Maschinen und Mühlen Forum im Bereich Ankauf, Verkauf, Tausch; I bought this Anna for the small apartment where my husband‘s company located. But the situation had been changed unexpectedly, so that it was...

1. #1 Mandarinfish, 25.05.2023
    Zuletzt bearbeitet: 25.05.2023
    Mandarinfish

Mandarinfish Mitglied

I bought this Anna for the small apartment where my husband‘s company located. But the situation had been changed unexpectedly, so that it was never put in use as intended. I kept it home and occasionally used it as milk frothing machine beside my Anita. It was bought in January 2018 from Moba coffee and seldom used. I wanna clean space out, then decide to let go some coffee equipments. For the Anna I‘d like to have 250 Euros plus transportation fee if applicable( of course the risk is at your hands). The original package is available. A pick up is preferred. My post code is 96479. There's no pet or smoker in our household. Any questions please contact me via message. I wish it finds a new owner who would enjoy using it! Thanks a lot in advance. It is a private sell, so no more warranty and return.

IMG_5772.jpeg

ccce4 gefällt das.
Thema:

Lelit Anna PL41LEM

Die Seite wird geladen...

Lelit Anna PL41LEM - Ähnliche Themen

1. [Erledigt] Lelit Anna PL41LEM incl. Smarter Clevercoffee PID

Lelit Anna PL41LEM incl. Smarter Clevercoffee PID: Verkaufe hier meine Lelit Anna PL41LEM incl. Smarter PID. Die Maschine war kaum in gebrauch (Bürozimmermaschine die es nach der Pandemie nicht...
  2. Lelit Anna PL41LEM Probleme Espresso

Lelit Anna PL41LEM Probleme Espresso: Hallo zusammen, seit einiger Zeit ist mir aufgefallen, dass bei meiner Espressomaschine "Lelit PL41LEM" der Espresso zu Beginn des Bezugs zu...
  3. Temperatur-Surfen bei Lelit PL41LEM Anna

Temperatur-Surfen bei Lelit PL41LEM Anna: Hallo zusammen, zu den meisten Lelits ohne PID wird auf das Temperatur-Surfen hingewiesen. Warum ist das bei der Lelit PL41 LEM Anna nicht so? Die...
  4. Lelit Anna leisere Pumpe

Lelit Anna leisere Pumpe: Hallo zusammen, Ich habe eine Lelit Anna PL41TEM. Momentan bin ich mit der auch Recht zufrieden. Allerdings empfinde ich die Pumpe als sehr laut...
  5. [Maschinen] Lelit Anna PID oder vergleichbares

Lelit Anna PID oder vergleichbares: Hallo liebe Community! Für den Einstieg in die Welt der Siebträger bin ich auf der Suche nach einer Lelit Anna mit PID oder vergleichbares....