[Erledigt] Faema Faemina revised, new heaters, ready to use!

Diskutiere Faema Faemina revised, new heaters, ready to use! im Archiv Forum im Bereich Ankauf, Verkauf, Tausch; For sale collectors famous espresso coffee machine Faema brand, Faemina model, built in late 50ies or early 60ies I guess. Machine has been...

Status des Themas:
Es sind keine weiteren Antworten möglich.
  1. #1 davestd, 07.03.2017
    davestd

davestd Mitglied

For sale collectors famous espresso coffee machine Faema brand, Faemina model, built in late 50ies or early 60ies I guess.

Machine has been professional revised: both brand new heaters, all new seals and gaskets, new electric wiring, descaled, cleaned and tested. Obviously both NEW heaters are working at 220V.

Espresso machine is located in Verona, Italy; price requested, including shipping cost to Germany is 500,-€, please ask me for exact delivery fare to other countries. I will also be glad to receive the buyer at my home for a hand pick up.

Please contact me through a PN, Danke.

I will be glad to answer to your any further question, also via whatsapp.

Vielen dank,
    Davide Zambelli

antony, kafin, turriga und einer weiteren Person gefällt das.
  2. #2 davestd, 09.03.2017
    davestd

davestd Mitglied

Machine is reserved!

3. #3 davestd, 20.03.2017
    davestd

davestd Mitglied

Machine is sold! Vielen dank to you all for your interest :)

Thema:

Faema Faemina revised, new heaters, ready to use!

Die Seite wird geladen...

Faema Faemina revised, new heaters, ready to use! - Ähnliche Themen

1. Faema Marte Siebträger

Faema Marte Siebträger: Hallo, ich brauche ST für eine frühe Marte mit braunen Griffen. Waren die Marte Portafilter baugleiche wie die anderen e61 zu der Zeit. Kennt...
  2. [Verkaufe] Another Faema Faemina revised, all new seals, ready to use!

Another Faema Faemina revised, all new seals, ready to use!: Hallo Zusammen, I propose on sale another collectors famous espresso coffee machine Faema brand, Faemina model, built in late 50ies or early 60ies...
  3. Gaggia New Baby 06 Expansionsventil gebrochen

Gaggia New Baby 06 Expansionsventil gebrochen: Hallo liebe Forumsmitglieder, Ich hoffe Ihr könnt mir weiterhelfen. An meiner Gaggia New Baby 06 Nero Baujahr 2009 ist das Expansionsventil (?)...
  4. [Verkaufe] Dampfrohr / Dampflanze / Wasserrohr für Faema e61

Dampfrohr / Dampflanze / Wasserrohr für Faema e61: abzugeben: nagelneu, 40 cm, 8 Euro + Versand [IMG] [IMG] [IMG]
  5. [Verkaufe] Verkaufe New York Coffeeguide 2018

Verkaufe New York Coffeeguide 2018: Hi, hier steht die neuest Ausgabe des NY Coffeeguide zum Verkauf. Er ist neuwertig und hat minimale Gebrauchsspuren. [IMG] 10 EUR hätte ich...
Status des Themas:
Es sind keine weiteren Antworten möglich.